Ota yhteyttä

Kokemuksia puhelinmyynnistä

Asiakaspalvelija äänessä | 06.09.2017

Olen sanonut joskus aikanaan, että teen mitä tahansa muuta, kuin alan puhelinmyyjäksi. Ei minusta ole huijaamaan ihmisiä huonoihin kauppoihin ja tyrkyttämään tuotetta, jota kukaan ei...

Lue lisää

Tiikerin katseella tuloksellisia kohtaamisia myyntityössä

Asiakaspalvelija äänessä | 30.08.2017

Myyntityö on välillä kuin nyrkkeilymatsi. Asiakkaalta tuleva "Ei"-vastaus on isku kasvoille ja monta "Ei"-vastausta putkeen saattaa johtaa tyrmäykseen lattialle. Mutta sieltä on päästävä...

Lue lisää

Tiina Viljakka palasi täysin uudistuneeseen yritykseen

Henkilökunta | 29.08.2017

Tiina Viljakka on usealle pitkäaikaiselle asiakkaallemme tuttu jo entuudestaan. Tiina tuli alun perin sparraamaan asiakasneuvojia tiiminvetäjän roolissa vuonna 2008. Ajan saatossa ura eteni talon...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Fimlab Laboratoriot Oy:n ajanvarauksessa

Case-esimerkit | 28.08.2017

Kun varaat ajan laboratorioon, tuletko ajatelleeksi, että puhelu saattaakin mennä Contact Centeriin? Ei asiaa kuuluisikaan miettiä – tärkeintä on, että ajanvarauksen saa hoidettua...

Lue lisää

Kaikki paitsi purjehdus on turhaa…

Asiakaspalvelija äänessä | 23.08.2017

Seuraava keskustelu on ote elävästä elämästä - kävin sen juuri erään pienelektroniikkaa ja tykötarpeita myyvän yrityksen edustajien kanssa. Asiakaspalvelija asiakkaan asialla? Minä: -...

Lue lisää