Ota yhteyttä

Onnea Salcomp, vaihdeasiakkaamme!

Blogi | 22.09.2017

Laturivalmistaja Salcomp avasi 21.9. uuden tehtaan Kiinan Guigangissa. Yhtiön mukaan tuotantolaitoksen vuosikapasiteetti yltää 350 miljoonaan laturiin, ja tämä tekee laitoksesta maailman...

Lue lisää

Pieniä ihmeitä ja ainutkertaisia hetkiä

Blogi | 19.09.2017

Miten syntyy tuloksellisia kohtaamisia? Millaiset ihmiset näitä pieniä ihmeitä, ainutkertaisia hetkiä, päivän aikana tekevät? Keitä ovat Moment Makerit? Avoimet ovet torstaina...

Lue lisää

Vuoden Palveluesimies 2017: Tuula Laitinen

Blogi | 06.09.2017

Tänään 6.9. on Yhteys Asiakaspalvelukonferenssissa valittu Vuoden Palveluesimieheksi Tuula Laitinen, Moment Groupin Iisalmen yksikön Opportunity Manager (Contact Center -yksikön...

Lue lisää

Tiikerin katseella tuloksellisia kohtaamisia myyntityössä

Asiakaspalvelija äänessä | 30.08.2017

Myyntityö on välillä kuin nyrkkeilymatsi. Asiakkaalta tuleva "Ei"-vastaus on isku kasvoille ja monta "Ei"-vastausta putkeen saattaa johtaa tyrmäykseen lattialle. Mutta sieltä on päästävä...

Lue lisää

Tiina Viljakka palasi täysin uudistuneeseen yritykseen

Henkilökunta | 29.08.2017

Tiina Viljakka on usealle pitkäaikaiselle asiakkaallemme tuttu jo entuudestaan. Tiina tuli alun perin sparraamaan asiakasneuvojia tiiminvetäjän roolissa vuonna 2008. Ajan saatossa ura eteni talon...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Fimlab Laboratoriot Oy:n ajanvarauksessa

Case-esimerkit | 28.08.2017

Kun varaat ajan laboratorioon, tuletko ajatelleeksi, että puhelu saattaakin mennä Contact Centeriin? Ei asiaa kuuluisikaan miettiä – tärkeintä on, että ajanvarauksen saa hoidettua...

Lue lisää

Apua, näkeekö se minut? Pari valittua sanaa chat-palvelusta

Asiakaspalvelija äänessä | 17.08.2017

Chatteja ei ole Suomessa pomppinut esiin verkkosivuilla vielä kovinkaan pitkään. Muistan itsekin ensimmäiset kontaktini noihin hyppiviin ruutuihin, joita näkyi lähinnä joidenkin...

Lue lisää

Miksi pitää maksaa, vaikka ei saa palvelua?

Blogi | 07.07.2017

En ole ainoa, joita ärsyttää kuunnella: ”kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, palvelemme teitä hetken kuluttua”, kun puhelimella yrittää päästä lähes minkä tahansa yrityksen...

Lue lisää

Kuusi tärkeää kirjainta: Kiitos!

Asiakaspalvelija äänessä | 06.07.2017

Miksi ennakkosuosikki ei voittanutkaan? Sama tilanne toistuu vaaleissa, Euroviisuissa, kaikenkarvaisissa tv-ohjelmien yleisöäänestyksissä; kaikki kuvittelevat ennakkosuosikin saavan joka...

Lue lisää

Sujuvaa ja lähes näkymätöntä yhteistyötä

Case-esimerkit | 03.07.2017

Solteq on digitaalisen asiakaskohtaamisen asiantuntijayritys. Yhteistyössä Moment Groupin kanssa yritys tarjoaa asiakkailleen 24 tuntia vuorokaudessa toimivan palvelinkeskuksen. Normaalien...

Lue lisää

Moment Quality, Spirit ja Way

Blogi | 27.06.2017

Moment Groupin historiaa on takana nelisen kuukautta, reilun vuosikvartaalin verran. ”Tuloksellisia kohtaamisia” on kirkastunut entistä selkeämmin kolmeksi tärkeäksi teemaksi, joiden parissa...

Lue lisää

”Parasta on olla asiakkaiden kanssa tekemisissä”

Henkilökunta | 27.06.2017

Jani Argillander aloitti Moment Groupissa Sales Managerina 19.6. Myyjänä mies ei ole mikään keltanokka ja saksalaisella Topcartilla saatu myyntikoulutus saakin kehuja: "Työskentelin 13 vuotta...

Lue lisää

Kesätyö puhelinmyyjänä? Terveiset Pieksämäeltä!

Henkilökunta | 21.06.2017

Viisi 15-22 -vuotiasta pääsi kolmeksi viikoksi oppimaan ja tekemään Moment Makerin töitä Pieksämäen toimistolla. Käytännössä työ koostui puhelimitse tehtävästä myyntityöstä,...

Lue lisää

Kesä Klingendahlissa; sähköä ja hyvää fiilistä

Henkilökunta | 19.06.2017

Neljä nuorta ja positiivista Moment Makeria ehti hetkeksi istua alas kertomaan, millaista elo Tampereen Pyhäjärvenkadun toimistolla on. Taavi ja Emine ovat jo ”vanhoja konkareita”, toista...

Lue lisää

Tiedon valtatiellä – myös asiakaspalvelussa

Asiakaspalvelija äänessä | 15.06.2017

Usein kuulee puhuttavan hiljaisesta tiedosta. Yleisin käsitys lienee, että hiljainen tieto on sitä, joka lähtee työmailta eläköityvien tai muista syistä palveluksesta poistuvien osaajien...

Lue lisää

Asiakaspalvelusta rakennetaan yhdessä pysyvää kilpailuetua

Case-esimerkit | 12.06.2017

Huutokaupat.com on Suomen suurin verkkohuutokauppapalvelu, joka kerää kuukausittain lähes 2,5 miljoonaa kävijää. Yksi yrityksen vahvoista kilpailueduista on sen asiakaspalvelu, josta vastaa...

Lue lisää

Haastan sinut seisomaan!

Asiakaspalvelija äänessä | 06.06.2017

Niskat ja hartiat jumissa? Pitkä työviikko edessä ja hieroja on kallis, kuntosali on kaukana ja siellä tulee hiki. Mitä sanoisit, jos kuulisit että ongelmaan on ratkaisu ja se on...

Lue lisää

Suurin osa yhteydenotoista chatin kautta

Blogi | 06.06.2017

Kauppahalli24 on verkkoruokakauppa, joka toimittaa tuoretta ruokaa suoraan asiakkaidensa kotioville. Asiakkaat tilaavat ruoan netistä, ja ostoksia tukee chat- asiakaspalvelu. Katso Kauppahalli24...

Lue lisää

Huippumyyjä ja kauhuun hurahtanut Joni

Henkilökunta | 05.06.2017

Joni Markkanen on persoonallinen mies. Hän työskentelee Pieksämäellä Moment Makerina ja hänet tunnetaan erinomaisen hyvänä sähkömyyjänä. Joni on tuttu kasvo yrityksessä jo vuodesta 2013...

Lue lisää

Pyramidiajattelua, jonka kärjessä asiakas

Asiakaspalvelija äänessä | 24.05.2017

Usein näkee hienoja PowerPoint-esityksiä, joissa yrityksen toimintaa ja henkilöstön asemaa kuvataan milloin piirakkamallilla, milloin pyramidilla. Pyramidi on malleista ehkä petollisin – on...

Lue lisää

Kauppa käy – vai käykö?

Blogi | 23.05.2017

Miten viestiä asiakkaille ja uusille potentiaalisille asiakkaille riittävän selkeästi, mutta myös houkuttelevasti? Miten varmistaa kaupan kotiuttaminen ja asiakkaiden haltuunotto omaan...

Lue lisää

Asioinnin helppous ja mutkattomuus | Asiakaspalvelun Trendiraportti 2017

Blogi | 05.05.2017

Miten asiakaspalvelu kehittyy vuonna 2017? Mikä asiakaspalvelussa puhuttaa? Moment Groupin Chief Experience Officer Pia Pursiainen oli yksi Asiakaspalvelun Trendiraportti 2017:n haastateltavista...

Lue lisää

Hymy kuuluu äänestä – mutta entäs kirjaimista?

Asiakaspalvelija äänessä | 04.05.2017

Olen tehnyt asiakaspalvelutöitä hyvin erilaisissa ympäristöissä, ja nyt viimeisimpänä olen ollut pian vuoden Momentilla chat-asiakasneuvojana. Eleet ja ilmeet asiakaspalvelussa Kasvotusten...

Lue lisää

Kissa kiitoksella elää – ja ihminen myös

Henkilökunta | 04.05.2017

Moment Groupin arvot on tiivistetty kolmeen ja nämä arvot ovat osa Moment Spiritiä. Henkilökunnan yhteiset arvot on vasta äskettäin otettu "virallisesti" käyttöön, mutta tavassa toimia...

Lue lisää

Onnistunut kohtaaminen on kuin pieni tanssi

Asiakaspalvelija äänessä | 28.04.2017

Onnistunut asiakaskohtaaminen on sielua elähdyttävä kokemus. Itse muistelen vielä vuosienkin jälkeen lämmöllä erästä kosmetiikkamyyjää jolta ostin 50 euron luomivärin, koska tulin...

Lue lisää

ICC-järjestelmä päivittyy ketterästi

Blogi | 21.04.2017

Jotta asiakasneuvojat voivat antaa parhaan panoksensa asiakkaalle, on järjestelmässä oltava älyä ja mahdollisuus laajentua ja kehittyä vaatimusten mukana. Uusien ominaisuuksien nopea...

Lue lisää

Ulkoistamisen sisäistäminen

Asiakaspalvelija äänessä | 19.04.2017

Kun yritys haluaa menestyä, sen täytyy suorittaa vahvasti kaikilla suunnilla. Joskus on kuitenkin järkevää antaa jokin toiminnan osa-alue toisten käsiin; jos yrityksen osaaminen sijoittuu...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia myös pääsiäisenä

Blogi | 13.04.2017

Meidän Moment Makerit päivystävät läpi pääsiäisen, 24h. Kohtaavat asiakkaat puhelimessa, chatissa ja sähköpostitse. Tämä on erinomainen asia yrittäjälle, joka voi itse nauttia...

Lue lisää

Uutta! Ääni annettu asiakaspalvelijoille

Blogi | 06.04.2017

Polkaisimme viikko sitten liikkeelle Asiakaspalvelija äänessä -blogin. Idea tähän lähti omalta työntekijältämme Monicalta, joka on kiitettävän hyvä työssään asiakaspalvelijana (Moment...

Lue lisää

”Työn arvostus lähtee työntekijästä itsestään.” Höpö höpö.

Asiakaspalvelija äänessä | 06.04.2017

Kuka uskaltaa sanoa olevansa ylpeä itsestään? Suomalaisille se on kovin vaikea asia, ja harva kehtaakaan pää pystyssä todeta, että on taitava ja osaava. Usein kehujen edessä ne torjutaan ja...

Lue lisää

Iso käsi ISO 9001:2015 -laatusertifikaatille

Blogi | 05.04.2017

Neljä vuotta sitten olin ensimmäistä kertaa toimitusjohtajana mukana Inspectan ISO9001:2015 auditointeissa, silloin Ina Finlandin yhteyskeskuksen nimissä. Se oli uudelle toimitusjohtajalle...

Lue lisää

Paikka avoinna myyntipäällikölle! Hae viimeistään 12.4.

Blogi Uncategorized | 31.03.2017

Vastaat palveluiden myynnistä nimetyille asiakkaille sekä uusasiakashankinnasta. Työnkuvasi muodostuu aktiivisesta B to B-myynnistä, asiakassuhteiden luomisesta ja niiden laadukkaasta...

Lue lisää

Tuula Huovinen: Haluan ylittää asiakkaan odotukset

Henkilökunta | 24.03.2017

Olen ollut jo yli 5 vuotta Espanjassa Ina Spainin, nykyään Moment Groupin, palveluksessa aluksi asiakaspalvelijan nimikkeellä, nykyisin Moment Makerina. Tällä hetkellä työnkuvaani kuuluu...

Lue lisää

Sähäkkä ja puhelias sopeutumiskoulutuksessa Hämeen hitaisiin

Henkilökunta | 13.03.2017

Olen Monica Almenoksa, työskentelen Moment Groupin Tampereen contact centerissa. Tällä hetkellä palvelen terveysalan ydintiimissä ja hoidan myös puhelinvaihteita. Ensimmäiset 32 vuotta...

Lue lisää

Tutkimus: Asiakaskokemus Suomen pörssiyrityksissä

Blogi | 08.03.2017

Moment Groupin ja asiakaspalvelukokemus.fi -verkoston yhteistyössä tuottama tutkimuksen mukaan 24 prosenttia suomalaisista pörssiyrityksistä pitää asiakaskokemusta strategisesti...

Lue lisää

Asiakasvallankumous – NYT.

Blogi | 02.03.2017

Sana asiakaspalvelu on kummallinen yhdistelmä. Tekisi mieli erottaa sanat toisistaan ja pohtia tarpeita erikseen. Mitä asiakkuus oikeasti on ja millaista palvelua asiakkaille voisi tarjota? Aito...

Lue lisää

Asiakaspalvelun laadun mittaaminen

Blogi | 01.03.2017

Onko asiakaspalvelun laatu synonyymi palvelutasolle, vastausajalle ja -%:lle? Kyllä, sitäkin, mutta kovin suppeaksi jää laadun käsite, jos se määritellään pelkästään numeroina ja...

Lue lisää

Haussa tulosvetoinen Moment Manager

Blogi | 01.03.2017

Sytytkö tuloksista? Nautitko kaupan klousaamisesta?  Onko sinulla taito kuulla asiakasta ja ymmärtää miten ratkaista tämän haasteet? Meillä on avoinna energiselle ja aktiiviselle...

Lue lisää

Työelämä Espanjassa: ”Harvoin pääsee töistä suoraan kotiin”

Henkilökunta | 24.02.2017

Niina Halsio oli suunnitellut muuttavansa eläkepäivillään Espanjaan samaan tapaan kuin omat vanhempansakin ovat tehneet. Suomessa Niina teki keikkatöitä StaffPointilla ja vaikka töitä...

Lue lisää

Fokus lisäarvon tuottamisessa asiakkaalle

Henkilökunta Uncategorized | 20.02.2017

Niko Koivisto on kuopiolainen paluumuuttaja. Kahden lapsen, vaimon ja koirien kanssa kotikonnuille palannut Niko on tyytyväinen nykyiseen asuinpaikkaansa, vaikka se tarkoittaakin liki 200 kilometrin...

Lue lisää

”Paikka ’Etelä-Suomessa’ nimeltään Fuengirola”

Henkilökunta Uncategorized | 17.02.2017

Irmeli Salonen on muuttanut Espanjaan Tampereelta syyskuussa 2003. Töihin lähtö ulkomaille oli pitkäaikainen haave ja kun tilaisuus tuli kohdalle, päätti Irmeli lähteä kokeilemaan, miltä...

Lue lisää

#Kohtaamisia17 -seminaari asiakaskokemuksen asialla

Blogi | 14.02.2017

Asiakaspalvelukokemus.fi ja Wakaru järjestämävät 16.5. seminaariin #Kohtaamisia17 asiakaskokemuksen ja –palvelun johtamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemus ei ole...

Lue lisää

Reilu Työnantaja – mitä se käytännössä on?

Blogi | 02.02.2017

Moment Maker Laila on työskennellyt Iisalmen toimipisteessä jo yli 11 vuoden ajan. Mikä saa edelleen työmotivaation pysymään korkealla? "Syitä siihen, että olen viihtynyt näin kauan Moment...

Lue lisää

Moment Group – Tuloksellisia kohtaamisia.

Blogi | 13.01.2017

Eräs digitalisaation räikeimpiä virheitä on kuvitelma asiakaskokemuksen automatisoinnista. Markkinoinnin voi automatisoida ja asiakaspalvelun hukata automaatteihin. Asiakas jätetään yksin...

Lue lisää

Moment Group uudistaa asiakaskohtaamiset

Blogi Uncategorized | 11.01.2017

Moment Group Oy Mediatiedote 16.1.2017 Julkaisuvapaa: heti Ina Finland ja Midas Touch ovat nyt Moment Group – uuden ajattelun asiakaspalvelukeskus Suomeen Kaksi vahvaa Contact Center...

Lue lisää

Spiikin merkitys myyntityössä

Asiakaspalvelija äänessä | 20.09.2017

Myyntityö on kuin teatteria; näyttelijä sisäistää tekstin, opettelee käsikirjoituksen ulkoa ja tarvittaessa kuiskaaja auttaa vuorosanojen muistamisessa. Meilläkin käsikirjoitus, spiikki,...

Lue lisää

Hyvä ja huono kiire sekä avun pyytäminen

Asiakaspalvelija äänessä | 13.09.2017

Aina syksyllä, kun lomat loppuvat ja arki alkaa, aktivoituvat ihmiset hoitamaan asioitaan. Contact Centerin asiakasmäärät – jos nyt eivät ihan räjähdä, niin ainakin muhkeasti...

Lue lisää